Pristup stranicama koje se nalaze na web adresi adriaticocaffe.hr podrazumijeva korisnikovo prihvaćanje sljedećih Uvjeta i odredbi.

 

Opći uvjeti

Ovi uvjeti odnose se na prodaju proizvoda i usluga objavljenih na Internetskoj stranici adriaticocaffe.hr . Korištenjem ovih internetskih stranica Korisnik stranice adriaticocaffe.hr / Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Smatra se, da narudžbom su u cijelosti prihvaćeni Opći uvjeti poslovanja i uvjeti kupnje. Korištenjem ovih Internetskih stranica Korisnik potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja. Nositelj svih prava na Internet stranici adriaticocaffe.hr je trgovačko društvo Adriatico Caffe d.o.o. (u daljnjem tekstu Adriatico Caffe).

Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za Korisnike i odnose se na korištenje Internetske stranice adriaticocaffe.hr. Korištenjem Internetske stranice Korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje Internetske stranice adriaticocaffe.hr u skladu s njima. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju s ovim Uvjetima te iste redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obavezama.

Pravo Korištenja Internetske stranice osobno je pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Prodavatelj je pravna osoba koja putem Internetske trgovine prodaje proizvod Kupcu. Obavijest o prodavatelju šalje se kupcu prethodno na e-mail adresu koju naznači kupac i nalazi se na računu proizvoda.

 

Informacije o trgovačkom društvu: 

Ime tvrtke: Adriatico Caffe d.o.o.
Sjedište: Osječka 74B/1 ,Rijeka, Hrvatska
Email: info@adriaticocaffe.hr
Telefon: 0800 05 06
Adriatico Caffe društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
IBAN: HR1423600001102582628
Društvo upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Rijeci.
MBS: 040368785
OIB: 33685667525
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna uplaćen u cijelosti.
Članovi uprave: Mateo Uroda i Marin Uroda

 

Tvrtka Adriatico Caffe zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Internetske stranice adriaticocaffe.hr. Stoga su Korisnici dužni prije svakog korištenja Internetske stranice adriaticocaffe.hr pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na adriaticocaffe.hr.

Korištenje ove Internetske stranice adriaticocaffe.hr isključivo je na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Internetskoj stranici adriaticocaffe.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje adriaticocaffe.hr internetske stranice. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Internetske stranice adriaticocaffe.hr

adriaticocaffe.hr sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. adriaticocaffe.hr zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo.

 

Narudžbe i plaćanje

Plaćanje na internetskoj stranici adriaticocaffe.hr vrši se u kunama. Cijene su maloprodajne, izražene u kunama i u njima je sadržan pripadajući PDV. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web trgovinu. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine. Akcije i popusti se međusobno isključuju i ne mogu se zbrajati osim ako izričito nije navedeno suprotno. Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.

 

Novi kupci

Na stranici „Narudžba aparata i kapsula“ kupac odabere aparat i željene kapsule ,minimalno količinu navedenu uz svaki model aparata. Linkom „Kreni na plaćanje“ sustav ga vodi do stranice „Plaćanje“ na kojoj je potrebno ispuniti registracijski obrazac prilikom čega je kupac dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke .Po uspješnoj registraciji kupac će dobiti obavijest na mail ,nakon čega će ga kontaktirati naše prodajno osoblje za potvrdu narudžbe. Ovi uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu tvrtke Adriatico Caffe za sklapanje Ugovora te se smatra da korisnik kao kupac svojom registracijom i zaključivanjem narudžbe iste razumije i prihvaća.

 

Postojeći kupci

Online kupnju može ostvarit samo registrirani kupac koji prethodno ima ugovorenu uslugu o besplatnom korištenju aparata za kavu.

Nakon prijave odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu“ klikom na link „Dodaj u košaricu“. U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave ,te ukupnom cijenom s uključenim PDV-om. Ukoliko Kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link ‘Kreni na plaćanje’, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice ‘Plaćanje’ na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, adrese dostave, potvrditi ili eventualno izmijeniti dostavu računa i odabir načina dostave.

Po izvršenju unaprijed navedenih koraka web trgovine i odabirom ‘Naručite’ na stranici ‘Plaćanje’, sustav automatski vodi Kupca na stranicu ‘Potvrda narudžbe’, a na kojoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju kao i obavijest o slanju potvrdnog maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda te obavijest o e-mail adresi i broju telefona putem kojih Kupac može dobiti sve potrebne informacije. Provjeriti proces i podatke za plaćanje

Naručene proizvode možete platiti :

  • Virmanom
  • Općom uplatnicom
  • Internet bankarstvom doznakom na račun prodavatelja
  • Gotovinom prilikom preuzimanja

Ukoliko Kupac izvrši kupnju proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Prodavatelj pribavi od svojih dobavljača). Prodavatelj, osim netom navedene obveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.

 

Dostava

Cijena dostave iznosi 25.00 kn, za iznose veće od 350.00 kn, dostava je besplatna. Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu u roku od jednog do tri radna dana, (osim otoka). Pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate.

Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem dostavne (kurirske) službe ili vlastitom dostavom (grad Rijeka i okolica). Proizvodi bit će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

 

Povrat

Kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, broj računa ili narudžbe i adresu elektroničke pošte. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Pravo na jednostrani raskid počinje teći od datuma isporuke ,odnosno od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju sa pripadajućim sadržajem i računom, te uputama za korištenje. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Robu koja je oštećena s Vaše strane ne primamo.

Povrat novca bit će izvršen na isti račun s kojeg je izvršena uplatu ,odnosno na račun kojeg kupac odredi u slučaju da je plaćanje izvršeno gotovinom prilikom pouzeća. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

 

Reklamacija

Ako ustanovite neispravnost proizvoda prilikom prve ili daljnjih upotreba, molimo da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.

  • Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@adriaticocaffe.hr ili na broj telefona 0800 05 06
  • Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi ili je proizvod potrebno servisirati.
  • U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i/ili servisirati, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.
  • Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o slanju zamjenskog proizvoda. Zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 3 radna dana, a u iznimnim situacijama najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 0800 0506 ili e-mailom na info@adriaticocaffe.hr

Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

 

Primjedbe i prigovori

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača u slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti pisani prigovor adriaticocaffe.hr internetskoj trgovini.

Tvrtka Adriatico Caffe omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte,telefona 0800 0506 ili putem maila info@adriaticocaffe.hr.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje ime i prezime.

Adriatico Caffe će Vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor će Vam stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.

 

Rješavanje sporova

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta prodavatelja.